Garantie & Klachten

Evandy zet zich in om artikelen te leveren van uitzonderlijke kwaliteit. Wanneer je bij ons een bestelling plaatst mag je er daarom van uitgaan dat je product in goede staat verkeerd en goed functioneert. Wettelijk gezien ben je verplicht om een gebrek binnen 2 maanden na levering bij ons te melden. Mocht het onverhoopt voorkomen dat een product dat je bij ons bestelt niet aan de voorwaarden voldoet dan zullen wij deze uiteraard vervangen of kosteloos herstellen.

Voor alle artikelen die je bij ons koopt geldt uiteraard de wettelijk garantie. Het bepaalt dat een artikel is of doet wat je als klant er redelijkerwijs van mag verwachten.

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar:

info@evandy.nl

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.